صحنه‌ای حسرت‌آور برای رئالی‌ها؛ چرا توپ از دو قدمی به تیرک خورد؟

صحنه‌ای حسرت‌آور برای رئالی‌ها؛ چرا توپ از دو قدمی به تیرک خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در بازی حساس خود در این هفته از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود یعنی آلفردو دی استفانو با رئال سوسیداد بازی می‌کند. سپیدپوشان برای اینکه بتوانند در کورس رقابت با اتلتیکو مادرید بمانند و در آستانه‌ی دربی فاصله‌شان با اتلتیکو افزایش نیابد به دنبال پیروزی در این بازی هستند اما در نیمه‌ی اول این دیدار صحنه‌ای رخ داد که حسرت هواداران رئال مادرید را برانگیخت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید مصدومان زیادی دارد و همین نکته دست زیدان را در چیدن ترکیب تیم بسته است. اوج مشکل رئال مادرید در این بازی‌ها، خط حمله‌اش است که زهر دار به نظر نمی‌رسد گلزنی برای این تیم بسیار دشوار است. با مصدوم شدن کریم بنزما، زیدان مجبور شده که به ماریانو دیاز اعتماد کند و او را درون ترکیب ثابت رئال مادرید برای بازی مقابل رئال سوسیداد گذاشت.

در نیمه‌ی اول بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد روی یک صحنه، لوکاس وازکز با سانتر خود، موقعیتی بسیار مناسب برای گلزنی خلق کرد و ماریانو دیاز تقریبا در موقعیت دروازه خالی قرار داشت اما ضربه‌ی سر او از دو قدمی دروازه پس از برخورد به سر مدافع رئال سوسیداد به تیرک افقی دروازه خورد تا صحنه‌ای حسرت‌بار برای هواداران رئال مادرید خلق شود.

در هر صورت باید دید که شرایط رئال مادرید با این خط حمله به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470