عکس؛ بنر تبلیغاتی غول‌پیکر لاپورتا که با دو جرثقیل برپا شد!

عکس؛ بنر تبلیغاتی غول‌پیکر لاپورتا که با دو جرثقیل برپا شد!

پایگاه خبری فوتبالی - دیگر چیزی تا برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نمانده است و به زودی تکلیف رئیس جدید این باشگاه پر طرفدار کاتالانی مشخص خواهد شد. خوان لاپورتا، ویکتور فونت و فریچا سه نامزد نهایی انتخابات ریاست بارسلونا هستند که خوان لاپورتا بخت اول به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، آخرین روز های مانده به انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هم در حال طی شدن است و نامزد های ریاست بارسا در حال انجام آخرین تبلیغات خود هستند. خوان لاپورتا که قبلا هم سابقه‌ی مدیریتی در باشگاه بارسلونا داشته و اکنون هم شانس اول انتخاب به عنوان ریاست باشگاه بارسلوناست، بنری بزرگ و عظیم‌الجثه را نصب کرده است که روی آن عکس خودش به صورت بزرگ و شعار انتخاباتی اش قرار دارد. این بنر به قدری بزرگ بوده که برای نصب آن از دو جرثقیل استفاده شده است و به نظر می‌رسد که خوان لاپورتا هزینه‌های زیادی را برای تبلیغات انجام داده است.

در هر صورت چند روز دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود و مشخص می‌شود که این هزینه‌های تبلیغاتی برای خوان لاپورتا ثمره‌ای داشته یا نه. او چندی پیش هم با نصب یک بنر تبلیغاتی مقابل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاشیه ساز شده بود و اکنون بنر بزرگ دیگری در جایی دیگر نصب کرده است.

1470