تصویری بامزه از بچگی رونالدو در حال خوردن تمشک!

تصویری بامزه از بچگی رونالدو در حال خوردن تمشک!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، کودکی سختی را داشته است. او شهر خود یعنی فونچال در جزیره مادیرا را در جنوب پرتغال ترک کرده است و به لیسبون رفته است تا مسیر حرفه‌ای دوران فوتبال خود را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در دوران کودکی و نوجوانی خود در باشگاه اسپورتینگ پرتغال که متعلق به شهر لیسبون، پایتخت کشور پرتغال است توپ زده و در این باشگاه مسیر حرفه‌ای شدن را آغاز کرده است و پس از آن و با خواست سر الکس فرگوسن به منچستریونایتد رفت و در آنجا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال و به مرور تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شد به طوری که آمار و رکورد هایی که فوق ستاره پرتغالی به آن‌ها دست یافته است بسیار چشمگیر بوده و بسیار سخت است که بازیکن دیگری بتواند به آن‌ها دست پیدا کند.

اخیرا تصویر بامزه‌ای از رونالدو توسط برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به نظر می‌رسد او در حال خوردن تمشک است و لباس اسپورتینگ را بر تن دارد.

کریستیانو رونالدو به مرور تبدیل به یکی از اسطوره های کشور پرتغال شد و توانست برای اولین بار کشورش را در یک تورنومنت معتبر که یورو 2016 بود قهرمان کند. پرتغالی ها در اولین دوره از رقابت‌های لیگ ملت های اروپا هم قهرمان شدند.

1470