عکس؛ ساختمانی که بارتومئو در آن بازداشت است

عکس؛ ساختمانی که بارتومئو در آن بازداشت است

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست سابق باشگاه بارسلونا، امروز توسط پلیس ایالتی کاتالونیا دستگیر و بازداشت شد. علیه او اتهاماتی از قبیل پرداخت رشوه، پولشویی و دادن پول به رسانه‌ها برای تخریب برخی از چهره‌های اسطوره‌ای باشگاه بارسلونا مطرح شده است و اکنون او پس از دستگیر شدن در منزل خود راهی بازداشتگاه شده است.

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه ماموران پلیس ایالتی کاتالونیا به دفتر باشگاه بارسلونا یورش بردند و تمامی اسناد مربوط به پرونده "بارساگیت" را کشف و ضبط کردند. بر اساس این پرونده بارتومئو با شرکتی به نام I3 Ventures قرارداد بسته بود و این شرکت وظیفه داشت تا مدیران وقت بارسا را تطهیر کند و با ساخت اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی به منتقدان نظیر بازیکنان و اسطوره های باشگاه بارسلونا حمله کند و اکنون بارتومئو به همین علت در حبس و بازداشت در ساختمانی که مربوط به پلیس ایالتی است به سر می‌برد تا شرایط و اوضاع او مشخص شود.

چیزی تا برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نمانده و نامزد های انتخاباتی سعی کرده‌اند که از این قضیه هم به نوعی به نفع خود بهره برداری کنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند. البته خوان لاپورتا که بخت نخست ریاست باشگاه بارسلوناست گفته است که از این اتفاق خوشحال نشده چرا که پای اسم بارسا در میان بوده است.

1470