مهاجمان پرسپولیس همچنان ناکام در گلزنی

مهاجمان پرسپولیس همچنان ناکام در گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم قرمزها که در اواخر نیمه دوم به بازی آمد اما نتوانست از موقعیت هایی که داشت استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از بازی مقابل ماشین سازی به نیمکت ذخیره های این تیم تبعید شده بود در دقیقه 80 بازی مقابل سایپا از سوی یحیی گل محمدی به زمین فرستاده شد تا جایگزین وحید امیری شود.

عبدی که در بازی های اخیر تیم پرسپولیس از ترکیب اصلی دور بوده، در حالی وارد ترکیب شد که در کنار خود مهدی مهدیخانی را به عنوان زوج خط حمله داشت، نتوانست از موقعیت هایی که برای او فراهم شد در محوطه جریمه سایپا به خوبی استفاده کند و با بی دقتی موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست داد.

آنچه مشخص است میزان دوندگی و تلاش مهدی عبدی در زمین مسابقه کمتر از آن چیزی است که کادرفنی پرسپولیس از او انتظار دارد و به همین دلیل او از ترکیب بیرون رفته و از ابتدا بازی نمی‌کند. در بازی قبلی برابر گل گهر هم عبدی حتی فرصت گلزنی داشت اما بعید است که حتی با گلزنی هم او به ترکیب اصلی برسد و این بازیکن جوان باید با دوندگی بیشتر و تلاش بیشتر مخصوصا در پرسینگ به بازیکنان کمک کند.

عبدی و  مهدیخانی که در دقایق پایانی بازی زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل داده بودند تا با درخشش در این بازی خود را به ترکیب تحمیل کنند اما با از دست دادن موقعیت ها روی تصمیم گل محمدی برای نیمکت نشین کردن آنها مهر تایید زدند تا مشخص شود سرمربی قرمزها بی دلیل آنها را نیمکت نشین نکرده است.

7655