کریستیانو رونالدو و بحرانی به نام ضربات ایستگاهی!

کریستیانو رونالدو و بحرانی به نام ضربات ایستگاهی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، روزگاری بهترین کاشته‌زن جهان فوتبال به حساب می‌آمد. رونالدو در زمانی که در منچستریونایتد توپ می‌زد، سبک بسیار خاصی را برای استفاده از ضربات ایستگاهی داشت. رونالدو همچنین در رئال مادرید و به خصوص در چند سال اول حضورش در این باشگاه با ضربات ایستگاهی گل های زیبایی به ثمر رساند اما اکنون به نظر می‌رسد که از این نظر دچار افت شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد و از زمانی که به جمع بیانکونری‌ها پیوسته است، در این باشگاه تنها 1 ضربه‌ی ایستگاهی را تبدیل به گل کرده و این در حالی است که فوق ستاره پرتغالی پشت تمام ضربات ایستگاهی یووه می‌ایستد و کاشته‌زن اول این تیم است اما آمار او در این مورد بسیار ضعیف شده و این فرصت ها را از دست می‌دهد. رونالدو در آخرین بازی یووه که به تساوی یک بر یک مقابل هلاس ورونا انجامید، یک ضربه کاشته را در دقایق پایانی بازی از دست داد تا نتوانسته باشد در این مورد به تیمش کمک کند.

رونالدو از زمان پیوستن به یوونتوس، 65 ضربه‌ی ایستگاهی مستقیم زده است که 45 تای آن به دیوار دفاعی برخورد کرده است و تنها یکی از آن‌ها به گل تبدیل شده است.

1470