محمدی: پیکان رتبه آبرومندانه‌ای به دست می‌آورد/ اصلاً به پیشنهادهایم فکر نمی‌کنم

محمدی: پیکان رتبه آبرومندانه‌ای به دست می‌آورد/ اصلاً به پیشنهادهایم فکر نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیکان گفت که این تیم در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، جایگاه آبرومندانه‌ای به دست خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، نادر محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر پیکان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: چند هفته خوب نتیجه نگرفته بودیم، اما یک هفته خوب تمرین کردیم و مطمئن بودیم می‌توانیم سه امتیاز بگیریم. پرتاب من هم کمک بچه‌ها بود که تبدیل به گل شد.
مدافع پیکان در این باره که در هفته‌های گذشته روی او فشار وجود داشت، عنوان کرد: درست است، اما خدا در بزنگاه‌ها به دادم رسیده و کمکم کرده است. خدا را شکر که آن توپ وارد دروازه شد.

مدافع پیکان درخصوص پیشنهادهای خود از سایر تیم‌های لیگ برتری تصریح کرد: اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم و همه چیز در اختیار مدیر برنامه‌هایم و باشگاه است. کنار بازیکنان و آقای تارتار راضی هستم و خیلی خوشحالم که بازی می‌کنم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که پرتاب‌های او چگونه شتاب می‌گیرد، گفت: این به‌خاطر پشتک است.

وی در مورد اینکه خودروسازان پس از رسیدن به گل اول، بازی را رها کردند، اظهار داشت: صنعت نفت تیمی قابل احترام است و هفت، هشت دقیقه فشار آورد، اما حریف را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و بازی در این دقایق از دست‌مان در رفت. با این حال حریف موقعیتی ایجاد نکرد.

مدافع پیکان در پاسخ به این پرسش که این تیم در پایان لیگ بیستم، چه جایگاهی را در جدول به دست می‌آورد، اظهار داشت: مطمئناً رتبه آبرومندانه‌ای کسب خواهیم کرد.

6641