نوازی: حمیداوی ما را از بلاتکلیفی خارج کند/ بازیکنان‌مان واقعا گناه دارند

نوازی: حمیداوی ما را از بلاتکلیفی خارج کند/ بازیکنان‌مان واقعا گناه دارند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از مالک باشگاه می‌خواهم که تکلیف تیم و بازیکنان را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی پس از یک بر یک تیم‌های فوتبال شهرخودرو و ماشین‌سازی در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. عذرخواهی می کنم که نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم؛ چون اخراج شده بودم امکان حضور در نشست خبری را هم نداشتم. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم ما شرایط خوبی نداشت، اما با این حال در اکثر لحظات بازی صاحب توپ بودیم. روی یک اشتباه تیم ماشین‌سازی به گل رسید، اما برای نیمه دوم تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. فکر می‌کنم حق‌مان 3 امتیاز این مسابقه بود که به آن نرسیدیم. نکته‌ مهم برای ما آرامش تیم مان بود که متاسفانه شرایط خوبی نداریم. مالک باشگاه نه تکلیف تیم را مشخص می‌کند و نه تکلیف بازیکنان را؛ اگر واقعاً نمی خواهند تیمداری کنند باید زودتر تعیین تکلیف کنند.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو خاطرنشان کرد: اگر قرار است تیمداری کنند باید بالا سر تیم باشند و اگر نمی‌خواهند باید تیم را به مسئولان استانی واگذار کنند. بازیکنان تیم مان واقعاً گناه دارند و بدون کمترین امکانات و دریافتی در مسابقات حاضر می‌شوند. قبل از بازی هم به دلیل تست کرونا ما را به ورزشگاه راه نمی دادند، چون 20 میلیون تومان پول تست به ما ندادند. ما حتی برای تهیه بلیت برگشت هم مشکل داریم؛ این در حالی است که فصل گذشته شهر خودرو شرایط خیلی خوبی داشت.

نوازی عنوان کرد: همانطور که به سختی خود را به تبریز رساندیم همانطور هم احتمالاً باید برگردیم. این موضوعات را مطرح می‌کنم که مسئولان به فکر باشند. بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند. امروز با وجود اینکه بازی مساوی شد، اما اعتقاد دارم که حق مان برد بود. اگر شرایط تیم درست بود قطعاً از این بازی نتیجه می‌گرفتیم. وقتی بازیکنان آرامش و تمرکز ندارند طبیعی است که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی ادامه داد: ما اصلاً حمیداوی را نمی‌بینیم. بیش از یک ماه و نیم است که او را ندیده‌ایم و این موضوع از نظر روانی روی تیم تاثیر می‌گذارد. 40 نفر در تیم هستند و همدل کردن آنها کار سختی است که همه باید به ما کمک کنند. اگر قرار به واگذاری است خواهش می‌کنم زودتر این کار را بکنند، چون ما در شرایط سختی خود را به تبریز رساندیم. تیم ما اصلاً تمرکز ندارد و بلاتکلیفی شرایط‌مان را خراب کرده است.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد دلیل اخراجش در بازی امروز، تصریح کرد: داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد، من هم نسبت به این موضوع اعتراض کردم و داور من را هم اخراج کرد. 

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا علاقه دارد تا در تیم‌های تبریزی مربیگری کند یا خیر، اظهار داشت: قبلاً به این موضوع علاقه داشتم، اما واقعیت این است که تبریزی‌ها در فوتبال غریبه‌پسند هستند.

6641