تارتار: در دنیا به VAR رسیده‌اند ما در ایران سیستم رادیویی هم نداریم/ بازیکنانم مقابل نفت بی‌نقص کار کردند

تارتار: در دنیا به VAR رسیده‌اند ما در ایران سیستم رادیویی هم نداریم/ بازیکنانم مقابل نفت بی‌نقص کار کردند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ستود و آن را بی‌نقص توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از برتری 2 بر صفر تیمش فوتبال پیکان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این یکی از بهترین بازی‌های بود. در نیمه اول واقعاً فوق‌العاده کار کردیم و به گل رسیدیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و در نیمه دوم هم سعی کردیم تیم صنعت نفت را که یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین تیم‌های این فصل است، کنترل کنیم.
وی با بیان اینکه تیمش در کنترل صنعت نفت موفق عمل کرده است، افزود: در نیمه دوم توانستیم روی ضدحمله گل دوم را هم بزنیم. بازیکنان ما بی‌نقص کار کردند و از آنها تشکر می‌کنم. تیم صنعت نفت هم یک تیم کاملاً تاکتیکی است و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد تیم داوری اظهار داشت: داوران امروز، خوب، جوان و باکیفیت بودند، اما متأسفانه سیستم رادیویی نداشتند که این برای من عجیب بود. در دنیا به سیستم VAR رسیده‌اند، اما در کشور ما برخی داوران هنوز سیستم رادیویی هم ندارند که نمی‌دانم دلیل آن چیست.

تارتار ادامه داد: باید به عزیزی خادم که رئیس فدراسیون شده است تبریک بگویم و از او درخواست کنم از نظر مالی شرایط فدراسیون را بهتر کنند و حتی معتقدم دستمزد داوران بالاتر برود. بازیکن و مربی قرارداد آنچنانی می‌بندند، اما داوران ما دستمزدشان خیلی پایین است. به این اضافه کنید که سیستم رادیویی هم ندارند. مثلاً داور خطا می‌گرفت و 30 ثانیه بعد متوجه می‌شد، آفساید است! اعضای تیم داوری نمی‌توانستند به یکدیگر علامت بدهند و با هم صحبت کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم اگر داوران نمی‌توانند با هم دیگر صحبت کنند، چرا داور اضافه می‌گذارند. از رئیس فدراسیون درخواست می‌کنم شرایط مالی فدراسیون را بهتر کند و به این وضعیت رسیدگی کند. همچنین باید از مسئولان ورزشگاه تشکر کنم که تلاش می‌کنند تا زمین خوبی اینجا داشته باشیم.

6641