حاشیه بازی پرسپولیس و سایپا/ قربانی روی سکوها/ حضور 5 سرخ‌پوش با پیراهن منقش به چهره شهدا در زمین

حاشیه بازی پرسپولیس و سایپا/ قربانی روی سکوها/ حضور 5 سرخ‌پوش با پیراهن منقش به چهره شهدا در زمین

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سایپا در بازی با پرسپولیس روی نیمکت ننشست و از روی سکوها بازی را دنبال کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، قبل از شروع دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا سید جلال حسینی، وحید امیری، مهدی شیری،‌ امید عالیشاه و احسان پهلوان با پوشیدن پیراهن منقش به چهره شهدا در مراسم قبل بازی شرکت کردند.

* نام محسن مسلمان با وجود رهایی وی از بند مصدومیت برای این مسابقه در فهرست سایپا قرار نگرفت.

* پیروز قربانی مربی تیم سایپا که کلاهی بر سر گذاشته بود به دلیل محرومیت از روز سکوها نظاره‌گر بازی تیمش بود.

* مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا که روز گذشته برای عضویت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی رأی به دست ‌آ‌ورد، از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی تیمش شد.

* ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که در زمان بازیگری خود عضو تیم سایپا بود، پس از ورودبه چایگاه ویژه خوش و بش گرمی با مدیران این باشگاه انجام داد و عضویت سراجی در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را به ویو تبریک گفت.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به هرماه وحید هاشمیان و مربی دروازه‌بان‌های این تیم برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمد.

* فریبرز گرامی، محمدحسین اکبر منادی، مهرداد عبدی، سعید محمدی‌فر، حسین ماهینی، قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و از یحیی گل محمدی و دستیارانش رخصت گرفتند.

* کادر فنی دو تیم پیش از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با هم انجام دادند، البته قبل از استقرار مربیان پرسپولیس و سایپا روی نیمکت، کیانوش رحمتی مربی سایپا و داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های سابق این تیم و فعلی پرسپولیس با هم خاطراتی از دوران همکاری خود را برای هم تعریف کردند.

* حامد لک و سید جلال حسینی قبل از بازی با ابراهیم صادقی خوش و بش گرمی داشتند.

* ‌قبل از شروع بازی از سوی سازمان لیگ گرامیداشت ویژه‌ای از شهدای ماه اسفند و به ویژه شهید رضایی مجد به عمل آمد.

6641