شوک به فوتبال چین: باشگاه قهرمان سوپرلیگ چین منحل شد

شوک به فوتبال چین: باشگاه قهرمان سوپرلیگ چین منحل شد

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال چین به شوک فرو رفت چرا که تیم جیانگسو که قهرمان لیگ این کشور شده اعلام کرد که فعالیت های خود را متوقف کرده است و به صورت غیررسمی اعلام کردند که منحل شده اند.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه اولین جام خود را در ماه نوامبر با گلهای ستارگان سرشناس خود نظیر ادر و الکس تیکشیرا در بازی پایانی کسب کرد.  مدیران جیانگسو سخت تلاش کردند تا برای باشگاه خود مشتری پیدا کنند و آن را بفروشند اما موفق نشدند و بدین ترتیب این تیم منحل شد. در بیانیه باشگاه چینی آمده است:" هر چند که تمایلی نداشتیم که از بازیکنانی جدا شویم که بزرگترین افتخارات را برای ما کسب کردند و هوادارانی که با اتحاد و همدلی در خدمت باشگاه بودند، متاسفانه باید خبری را اعلام کنیم: از امروز تمام فعالیت های تیم های زیرمجموعه باشگاه جیانگسو متوقف می شود.در شش ماه اخیر به دنبال مشتری بودیم."

جیانگسو ستارگان سرشناس فوتبال اروپا همچون میراندا بازیکن سابق اتلتیکو، ادر مهاجم سابق فوتبال ایتالیا و تیکیشیرا بازیکن سابق لیورپول را در ترکیبش داشت و حتی در سالهای اخیر مذاکراتی با گرت بیل هم انجام داده بود.

چند هفته پیش باشگاه شاندونگ لنونگ به علت تعویق در پرداخت حقوق ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده بود. کمپانی سونینگ بدین ترتیب با توجه به مشکلات مالی خود از باشگاه داری در چین انصراف داده است.  در حال حاضر مشخص نیست که مالکان این شرکت که مالکیت باشگاه اینتر را به عهده دارند آیا قصد ادامه فعالیت در باشگاه ایتالیایی را دارند یا نه.

4125