پیام تشکر رییس فدراسیون فوتبال پس از انتخابات روز دهم اسفند

پیام تشکر رییس فدراسیون فوتبال پس از انتخابات روز دهم اسفند

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون فوتبال پیامی را پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در روز گذشته، منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن پیام شهاب الدین عزیزی خادم،رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

به نام آنکه هستی نام از او یافت

هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد

خداش  در همه حال از بلا نگه دارد

 پس از شکر و سپاس خاشعانه و مستمر به درگاه الهی بواسطه عنایت او و جلب اعتماد مجمع محترم فدراسیون  فوتبال و با توکل به الطاف لایزال او و درخواست حمایت و مساعدت از او  برای برداشتن  بار مسوولیت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و امید پاسخ شایسته به مطالبات به حق ملت بزرگ ایران برای اعتلای فوتبال ملی و با آرزوی بازگشت اعتماد، اعتبار و افتخار به فدراسیون و فوتبال کشور  بر خود فرض میدانم که از ؛ یکایک اعضای محترم و بزرگوار مجمع فدراسیون فوتبال که در یک روند قانونی ، سالم ، شفاف ، عقلانی و دموکراتیک زمینه برگزاری انتخابات رئیس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال را فراهم  آورده و با اعتماد به اینجانب و برنامه های پیشنهادی فرصت خدمت به من بخشیدند ،  تشکر و قدرشناسی کنم .

همچنین بر خود واجب میدانم  از ارکان فدراسیون فوتبال ، مدیران و کارکنان محترم این نهاد مدنی و محبوب قدر دانی و تشکر کنم.

تشکر ویژه از آن ملت بزرگ ایران است که در طول این مدت با هوشیاری و علاقه برنامه ها ، گفتگوها و رقابت ها را پایش کرده و از طریق رسانه ها، نقطه نظرات سازنده خود را صادقانه منعکس کردند.

سپاسگزار رسانه ملی و دیگر رسانه ها و جراید محترم کشور هستم که برای تنویر اذهان عمومی مساعی نیکویی را  برای یک انتخاب  مهم در این برهه مهم تاریخ  فوتبال ملی به عمل آوردند.

از دوستان و همکاران رقیب که با مشارکت فعال و صادقانه و راهگشایانه خود ، شجاعانه و دوستانه پای در عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته و برای اعتلای فوتبال ملی افق گشایی کردند ، به طور ویژه تشکر و قدرانی می کنم.

شایسته است که تمهیدات دولت محترم ، نهاد های دولتی و وزرات محترم ورزش و جوانان کشور را برای  برگزاری یک انتخابات قانونی و بدون سوگیری مغتنم داشته و پاس دار اهتمام  آنان باشم.

در پایان از خداوند منان صمیمانه مسالت می کنم که به من بصیرت ، قدرت ، سعه صدر و تدبیری عنایت فرماید تا قدردان و سپاس گزار الطاف او و همه یاران فوتبال کشور و همراهان و ذی نفعان فوتبال کشور باشم و برای اعتلای فوتبال کشور و تحقق وعده ها و برنامه ها از توفیقات روزافزون او و همه علاقه مندان برخودار و بهرمند باشم.

 آری به اتفاق جهان می توان گرفت

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم

11 اسفند 1399

فدراسیون فوتبال جهموری اسلامی ایران

شهاب الدین عزیزی خادم

6641