دوئل ماهینی و سعید آقایی در آزادی

دوئل ماهینی و سعید آقایی در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از دوئل های جذاب امروز ورزشگاه آزادی را می‌تواند در سمت راست و چپ پرسپولیس شاهد بود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی امروز در حالی برابر سایپا قرار خواهد گرفت که در سمت مقابل حسین ماهینی مدافع این تیم از بالاترین انگیزه در این جدال برخوردار است.

این مدافع راست سابق قرمزها که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ نوزدهم و پس از حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت قرمزها از این تیم جدا شد، در ادامه راهی نساجی شد بعد از یک نیم فصل موفق در نساجی به جمع نارنجی پوشان سایپا پیوست تا لیگ بیستم را در این تیم تجربه کند.

ماهینی که امروز در ترکیب سایپا برابر پرسپولیس قرار دارد از انگیزه های بالایی برخوردار است تا شایستگی های خود را در زمین مسابقه برابر تیم سابق خود به نمایش بگذارد، او در این بازی سعید آقایی را روبروی خود دارد که این روزها در سمت چپ دفاعی پرسپوسلیس حضور پر جنب و جوشی دارد و در بازی مقابل گل گهر هم پاس گل داده بود.

حسین ماهینی در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سایپا داشت و توانست دو پاس گل برای نارنجی‌پوشان ارسال کند، حالا باید باید دید در بازی امروز ماهینی قادر خواهد بود به موفقیت برابر پرسپولیس دست یابد یا قدرت هجومی سمت چپ پرسپولیس با حضور آقایی، پهلوان و امیری مانع از این اتفاق خواهد شد.

7655