بارساگیت، پروژه ای برای تخریب مسی، پیکه، گواردیولا و سایر منتقدان!

بارساگیت، پروژه ای برای تخریب مسی، پیکه، گواردیولا و سایر منتقدان!

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده بارساگیت این روزها به بحران بزرگی برای بارسلونا تبدیل شده است. جوزپ ماریا بارتومئو مدیر اسبق بارسلونا به خاطر قراردادی که به صورت غیرقانونی با یک شرکت امضا کرده بازداشت شده است. وظیفه این شرکت ساخت اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی برای حمله به منتقدان و تطهیر چهره مدیران وقت باشگاه بوده است.

به گزارش فوتبالی، در ماجرای بارساگیت ، بارتومئو  نه تنها منتقدان بلکه دو تا از بازیکنان خود باشگاه بارسلونا را هدف گرفته بود. مسی و پیکه دو بازیکنی که از منتقدان سبک بارتومئو بودند، مورد هدف شرکت تحت قرارداد مدیر بارسلونا بودند. مسی به حدی با بارتومئو اختلاف داشت که در تابستان گذشته با ارسال یک فکس خواستار جدایی از بارسا شد. پیکه نیز از نحوه فعالیت های مدیران بارسلونا به شدت دلخور بود. 

پس از روشن شدن ماجرای بارساگیت، پیکه در این باره گفت:" از بارتومئو خواستم تا در این باره به من توضیح بدهد و در جوابم گفت:" جرارد، از این ماجرا خبر نداشتم." سعی کردم که حرفش را باور کنم اما بعد از آن اسناد و قراردادهایی که در این زمینه امضا شده بود، لو رفت."

بارتومئو امروز صبح به همراه سه تن از نزدیکانش توسط پلیس ایالت کاتالونیا به خاطر قراردادی که با شرکت  I3 Ventures امضا کرده بود، بازداشت شد.  این شرکت یکی از زیرشاخه های شرکتی به نام "نایس استریم" است که وظیفه اصلی آن تطهیر وجهه بارتومئو و مدیران بارسلونا و تخریب چهره منتقدان بوده است. خائومه ماسفرر مشاور بارتومئو در امضای این قرارداد نقشی کلیدی داشت و به همین خاطر او هم بازداشت شده است.

بارتومئو برای این که این قرارداد زیر ذره بین قرار نگیرد، مبالغ را در شش قسط با مبلغ کمتر از 200 هزار یورو پرداخت چرا که بر اساس قوانین قراردادهای زیر 200 هزار یورو توسط هیئت مدیره مورد توجه قرار نمی گیرند.

شرکت I3 Ventures در فیسبوک شش حساب کاربری مختلف ایجاد کرده بود تا چهره هایی نظیر مسی، پیکه، ژاوی، پویول و حتی گواردیولا را مورد تخریب قرار بدهند.

4125