کاپلو: بارلا یکی از ۳ هافبک برتر فوتبال اروپا است

کاپلو: بارلا یکی از ۳ هافبک برتر فوتبال اروپا است

پایگاه خبری فوتبالی – فابیو کاپلو، سرمربی سابق چند تیم ایتالیایی در جدیدترین گفت و گوی خود به تحسین از هافبک تیم اینتر پرداخت و اعلام کرد اینتر با حضور بارلا تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاپلو در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: بارلا بدون هیچ شک و تردیدی یکی از ۳ هافبک برتر فوتبال اروپا است. بدون هیچ شکی. او بینش و دید خوبی در بازی دارد و البته کیفیت و سرعت مناسبی. او همه کار را درست انجام می‌دهد. اشرف حکیمی هم سرعت دارد اما تفاوت اینجا است که اشرف حکیمی به محوطه جریمه می‌رسد اما بارلا با دقت توپ را به هم تیمی‌هایش می‌فرستد. این یک تفاوت بزرگ است.

بارلا که فصل گذشته در تیم کالیاری بازی می‌کرد امسال با حضور در اینتر به شدت درخشان ظاهر شده. او البته یکی از امیدهای مانچینی در تیم ملی ایتالیا است و ۱۸ بار پیراهن آتزوری را بر تن کرده. او در این بازی‌ها آمار ۴ گل و ۳ پاس گل ثبت کرده است.

سرمربی سابق تیم میلان و یوونتوس که سابقه موفقیت‌های زیادی در عرصه مربیگری دارد در ادامه افزود: بارلا توپ ربایی می‌کند و سپس با پاس‌هایش حرکت تیم را آغاز می‌کند. از زمان حضور او در اینتر این تیم تغییر کرده است.

1101