تقدیر ذوب‌آهن از همکاری باشگاه فولاد/ خریدهای جدید حسینی آماده بازی امروز

تقدیر ذوب‌آهن از همکاری باشگاه فولاد/ خریدهای جدید حسینی آماده بازی امروز

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از عملکرد و اقدامات فولاد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی داد‌فر در مورد عدم برگزاری نشست خبری سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: به دلیل بحث کرونا، کنفرانس خبری برگزار نشد. به همین خاطر از ما خواستند در صورت امکان فایل صوتی ارسال کنیم اما با توجه به به اینکه دیروز بعدازظهر تمرین داشتیم و بعد از آن هم جلسه آنالیز برگزار شد، موفق به ارسال فایل صوتی نشدیم.

مدیر رسانه تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط این تیم برای بازی امروز مقابل فولاد گفت: شرایط تیم و بازیکنان خدا را شکر خوب است. دو بازیکنی که اخیرا به جمع ما اضافه شدند در اردو هستند و اگر سرمربی تیم صلاح بداند از آن‌ها استفاده می‌کند.

دادفر در مورد اقدامات باشگاه فولاد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رفع نگرانی مجموعه ذوب‌آهن، عنوان کرد: به نمایندگی از مجموعه ذوب‌آهن و از طرف مدیرعامل باشگاه، از فعالیت‌ها و عملکرد باشگاه فولاد و هیات فوتبال خوزستان تشکر می‌کنم. با هماهنگی دوستان از CIP‌ فرودگاه خارج شدیم. ماسک و موادضدعفونی کننده در اختیار ما قرار داده شد. پلیس برای رفتن به هتل و تمرین ما را اسکورت کرد. نمایندگان ایفمارک در کنار ما بودند و در تمرین هم ما را همراهی کردند. در مجموع همکاری خیلی خوبی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

وی افزود: امیدواریم این ویروس هرچه زودتر نه تنها از استان خوزستان بلکه از تمام کشورمان خارج شود و شرایط عادی شود تا بتوانیم لیگ را با حضور هواداران برگزار کنیم. واقعا جایشان خالی است و برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی داریم. امیدواریم با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری‌های باشگاه فولاد و هیات فوتبال خوزستان، از این سفر با سلامتی برگردیم.

7474