اولین مصاحبه داور مشهور ایتالیایی: هیچ‌جا به اندازه ایتالیا خطا نمی‌شود!

اولین مصاحبه داور مشهور ایتالیایی: هیچ‌جا به اندازه ایتالیا خطا نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی – داوران طبق قوانین بین المللی از گفت و گو منع شده‌اند اما اورساتو برای اولین بار شب گذشته در یک مصاحبه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اورساتو در یک برنامه تلویزیونی گفته: همه ما اشتباه می‌کنیم و همیشه به آن‌ها اعتراف می‌کنیم. تنها می‌توانیم با کار روی آن‌ها، عملکردمان را بهبود ببخشیم. فکر نمی‌کنم در هیچ کشوری بیشتر از ایتالیا خطا رخ دهد. من همیشه از یک روش استفاده می‌کنم. تفاوتی بین قضاوت در ایتالیا و اروپا قائل نمی‌شوم. فکر نمی‌کنم این دلیل مشکلا باشگاه‌های ایتالیا در اروپا باشد. زمانی که اشتباه می‌کنیم، در خانه چه حسی داریم؟ خوشحال نیستیم و همیشه اتفاقات را مشاهده می‌کنیم. ما اولین منتقدان خودمان هستیم. می‌‌خواهیم عملکردمان بهتر شود و به همین دلیل به اشتباهات‌مان بیشتر از نقاط قوت‌مان می‌پردازیم.

اورساتو در ادامه افزود: اخراج پیانیچ در بازی اینتر- یوونتوس در سال ۲۰۱۸ یی از اشتباهاتم بود. به صحنه نزدیک بودم. از نظر من یک چالش در آسمان بود. VAR هم نمی‌توانست کمکی کند. این تکنولوژی مفید است. زمانی که داور به زمین می‌رود به VAR فکر نمی‌کند. سعی می‌کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم و اگر اشتباه کنیم خوش شانس هستیم که می‌توانیم به VAR تکیه کنیم. این تکنولوژی به خوبی کار می‌کند. فکر نمی‌کنم در هر زمینه‌ای بهتر شود اما اگر چیزی تغییر کرده به نفع فوتبال بوده.

1101