خوشحالی جنجالی ژائو فلیکس: فحاشی به هم‌تیمی

خوشحالی جنجالی ژائو فلیکس: فحاشی به هم‌تیمی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید در نیمه دوم بازی تیمش و ویارئال و با مصدومیت لمار وارد زمین شد. بازیکن پرتغالی چند موقعیت گلزنی داشت و بالاخره روی موقعیت سوم خود توانست یک گل زیبا را به ثمر برساند. اما خوشحالی گل این بازیکن در حالی که به نیمکت نگاه می کرد، عجیب به نظر می رسید. در حقیقت لبخوانی صحبت های ژائو نشان می دهد که به هم تیمی خود گفت:" دهان آشغالت را ببند!"

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که ژائو فلیکس این جملات را خطاب به هم تیمی خود رنان لودی به زبان آورده باشد. دفاع کناری برزیلی یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کرده و تصویری از خوشحالی بازیکن پرتغالی انتخاب کرده و خطاب به وی نوشته است:"عصبانی نشو، به تو گفتم و همان کار را کردی. ما با هم هستیم برادر." ژائو فلیکس هم این استوری را بازنشر کرده است. در حقیقت به نظر می رسد که این دو قبل از صحنه گل با هم کل کل هایی داشته اند و ژائو این گونه واکنش نشان داده است.

ژائو فلیکس بیش از یک ماه بود که گلزنی نکرده بود. آخرین گل وی به 24 ژانویه مقابل والنسیا برمی گردد. حالا او دوباره می تواند احیا شود. ژائو تا کنون 20 بازی در لیگ اسپانیا در این فصل شش گل زده و پنج پاس گل در 1183 دقیقه داشته است. این در حالیست که در لیگ قهرمانان اروپا هفت بازی و 618 دقیقه داشته و سه گل زده است.

4125