سوژه روز: اختلاف زمانی باعث عدم حضور هالند در منچستر شد

سوژه روز: اختلاف زمانی باعث عدم حضور هالند در منچستر شد

پایگاه خبری فوتبالی – اختلاف زمانی نروژ و گرینویچ باعث شد هالند به منچستر یونایتد نرود.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند حالا با درخشش در دورتموند یکی از بهترین بازیکنان اروپاست که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند. هالند البته پیشتر در زمانی که در مولده بازی می‌کرد در آستانه امضای قرارداد با منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۹ بوده که می‌توانست مسیر فوتبالی او را تغییر دهد.

طبق خبری که میرور منتشر کرده، یونایتدی‌ها می‌خواستند او را با مبلغ ۳.۵ میلیون یورو جذب کنند و سولشر هم بابت این موضع بسیار راضی بود زیرا مربی این بازیکن در تیم مولده بود و حالا می توانست باز هم از او استفاده کند اما اتفاق عجیبی رخ داد و این انتقال به دلیل اختلاف ساعت بین ۲ کشور انجام نشد زیرا یک تماس که قرار بوده برقرار شود به همین دلیل انجام شده.

میرور گزارش داده مولده یک تماس را برای ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت نروژ برنامه ریزی کرده اما منچستری‌ها تصور کردند این تماس قرار است ساعت ۹:۰۰ به وقت گرینویچ انجام شود. به همین دلیل مولده‌ای‌ها یک ساعت زودتر منتظر تماس مذکور جهت هماهنگی‌ها برای انتقال می‌ماند اما منچستری‌ها دیرتر در انتظار جلسه فوق‌ بودند. در نهایت هالند به سالزبورگ پیوست، درخشید و حالا در دورتموند یک سوپراستار است.

1101