یورش ماموران پلیس به دفتر باشگاه بارسلونا!

یورش ماموران پلیس به دفتر باشگاه بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - ماموران پلیس کاتالونیا ساعاتی پیش وارد دفتر باشگاه بارسلونا شدند تا اسناد مربوط به پرونده "بارساگیت" را ضبط کنند.

به گزارش فوتبالی، رادیو کادناسر گزارش داده است که در حال حاضر بخشی از دفتر باشگاه بارسلونا بسته شده است چرا که ماموران پلیس درح ال بررسی و جستجو هستند. پلیس چند ماه است که در حال بررسی این پرونده است و هیچ بعید نیست که برخی از مدیران بارسلونا بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شوند. در حال حاضر دو تخلف جدی در این پرونده مطرح است : تخلف مدیریتی و فساد.

پرونده بارساگیت به ماجرایی در دوران مدیریت بارتومئو اطلاق می شود که بر اساس آن باشگاه بارسلونا با شرکت I3 Ventures به مدت سه سال قرارداد بست که بر اساس آن این شرکت موظف بود تا با ساخت اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی به تخریب چهره منتقدان و برخی از بازیکنان بارسا بپردازد و در نقطه مقابل وجهه مدیران آن زمان بارسا یعنی بارتومئو را تطهیر کند و به تمجید از آنها بپردازد. در نهایت هشت تن از اعضای رسمی بارسلونا به خاطر این پرونده به دادگاه شکایت کردند و اعلام کردند که مدیران بارسلونا با این کار به وجهه آنها ضربه زده اند.

4125