طفره رفتن لوکاکو از پاسخ به سوالات در مورد رونالدو

طفره رفتن لوکاکو از پاسخ به سوالات در مورد رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - جدال برای آقای گلی لیگ ایتالیا نزدیک تر از همیشه است. ایموبیله آقای گل فصل لیگ ایتالیا با 14 گل مشترکا با ایبراهیموویچ و موریل در رده سوم قرار دارد اما دوئل اصلی در میان کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو در بالای جدول است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی فقط یک گل تا بازیکن پرتغالی فاصله دارد: مهاجم اینتر در 23 بازی 18 گل  زده و رونالدو در 20 بازی 19 گل به ثمر رسانده است. اینتر با 56 امتیاز صدرنشین است و میلان با 52 و یوونتوس با 46 امتیاز در تعقیب آنها هستند و شرایط تیم مهاجم بلژیکی به مراتب بهتر است. 

لوکاکو در بازی اینتر و جنوا با یک گل و یک پاس گل درخشان ظاهر شد. او وقتی با سوالی در مورد بازیکن پرتغالی مواجه شد، مثل هفته های اخیر سعی کرد که طفره برود و در مورد رقابت برای آقای گلی با بازیکن پرتغالی صحبت نکند. وی اظهار داشت:" شرایط خوبی دارم اما مهم این است که اینتر برنده شد و همه برای تیم تلاش می کنیم. از حضور در این جا خرسند هستم."

لوکاکو فصل گذشته با 23 گل در 26 بازی سومین گلزن برتر لیگ ایتالیا شد که اختلاف قابل توجهی با ایموبیله 36 گله و رونالدو 31 گله داشت اما برای فصل جاری به نظر می رسد که رقابت میان این دو نزدیک تر است.
4125