خبرسازی حاج‌صفی در انتخابات فدراسیون/ جنجال رای احسان به آجرلو

خبرسازی حاج‌صفی در انتخابات فدراسیون/ جنجال رای احسان به آجرلو

پایگاه خبری فوتبالی- این عکس را باید یکی از خاص‌ترین تصاویر ثبت شده از انتخابات فدراسیون فوتبال دانست.

به گزارش فوتبالی، خاص از این لحاظ که قبل از انتخابات دیروز این گمانه‌زنی شده بود که احتمالا چهره‌های فوتبالی حاضر در مجمع فدراسیون به خصوص کاپیتان‌های تیمهای ملی به علی کریمی رای خواهند داد اما مثل اینکه اصل ماجرا طور دیگری بوده است.

برخورد گرم حاج‌صفی و کریمی در حاشیه مجمع دیروز این احتمال را بیشتر کرد که رای کاپیتان تیم ملی، علی کریمی خواهد بود منتهی از بدشانسی حاج‌صفی، تنها رایی که از لنز دوربین عکاسان حاضر در مجمع دور نماند رای او بود و عکاس فوتبالی به همراه خبرگزاری تسنیم رای او را لو داد تا مشخص شود که احسان به آجرلو رای داده است. 

البته لنز عکاسان به خاطر قدرت تله بودنشان توانسته آرای بسیاری از اعضای مجمع را شکار کند اما اخباری به فوتبالی رسیده است که از جمع ۱۰ رای مربیان و کاپیتانان حاضر در مجمع تنها یکی دو رای به علی کریمی داده شده و دیگر رای ها در سبد کیومرث هاشمی، عزیزی خادم و آجرلو فرود آمده است! 

رای حاج صفی از این نظر جنجالی شد که هنگام فرود در صندوق شیشه ای رای برگشت و عکاسان توانستند رای او را شکار کنند.

ظاهرا حاج‌صفی به درخواست زنوزی مالک باشگاه تراکتور که یکی از اعضای کمپین آجرلو بود نام آجرلو را روی برگه نوشته بود. 

قضیه وقتی عجیب‌تر شد که حاج‌صفی زیر پست سیدجلال حسینی در واکنش به نتیجه انتخابات دیروز کامنت گذاشته بود تا اینگونه نشان دهد که طرفدار علی کریمی بوده منتهی رای او، کاملا خلاف این موضوع را نشان داد تا بازیکن تراکتور و کاپیتان تیم ملی روز بسیار پرخبر و البته جنجالی‌ای را پشت سر گذاشته باشد.

حاج‌صفی دیروز از دست خبرنگاران فرار کرد و حاضر نشد به سوال آنها درباره رای به آجرلو پاسخ دهد ولی احسان قطعا بهتر از هر کسی می‌داند که در فضای مجازی، طرفداران علی کریمی چقدر علیه او موضع گرفته‌اند و او را متهم کرده‌اند که اگر چه در ظاهر حامی کریمی بوده اما رای او خلاف این موضوع را نشان داده است.

 نکته قابل توجه اینکه فقط طرفداران علی کریمی نبوده‌اند که دل خوشی از حاج‌صفی ندارند و روزنامه خبرورزشی هم در گزارشی از کاپیتان تیم ملی انتقاد کرده و نوشته است:"حاج صفی یک رای داشت و این اختیار را داشت تا با معیارهای خود به نامزد مورد اعتمادش رای بدهد اما این اقدام او (گذاشتن کامنت زیر پست سیدجلال حسینی در حمایت از کریمی) چیزی جز فریب افکار عمومی نیست. از نظر بسیاری از مردم شاید علی کریمی رئیس فدراسیون خوبی نباشد اما کاش امثال حاج صفی اگر شناخت کافی در خصوص مدیریت علی کریمی دارند و به او رای نمی‌دهند کمی هم تحت تاثیر یکرنگی کاپیتان سابق‌شان قرار می‌گرفتند. کسی که در برابر محرومیت او و شجاعی از  تیم ملی بعد از آن بازی جنجالی در  ترکیب تیم یونانی ایستاد."

فوتبالی البته به جزییات رای های مربیان و کاپیتانها دست پیدا کرده است که به وقتش منتشر می‌کند.

1984