سرمربی رم پس از شکست مقابل میلان: مقابل تیم‌های بزرگ مشکل داریم؛ این یک حقیقت است

سرمربی رم پس از شکست مقابل میلان: مقابل تیم‌های بزرگ مشکل داریم؛ این یک حقیقت است

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رم پس از پایان بازی مقابل میلان مشکل رم مبنی بر عدم توانایی شکست دادن تیم‌های بزرگ را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، فونسکا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی را زیر پرس میلان و بسیار شروع کردیم. ۲۰ دقیقه اول بسیار بد بودیم و این مسئله مقابل تیمی مثل میلان مشکل‌ساز می‌شود. پس از آن تعادل ایجاد کردیم و چند فرصت گل داشتیم. آیا حطا روی مخیتاریان پنالتی بود؟ آسان است که پس از بازی بهانه‌ای پیدا کنیم. چیزی که اتفاق افتاد را نپسندیدم اما دنبال بهانه نیستم.

سرمربی رم در ادامه ازود: پائو لوپز در صحنه گل اول درون دروازه بدون فشار بود. سخت است تا شرح دهیم چه اتفاقی رخ داد. مانچینی نمی توانست بهتر کار کند. ربیچ شایسته اعتبار بابت آن چرخش بود. نمی‌خواهم تنها اشتباهات فردی را به زبان بیاورم و از آن‌ها یاد کنم. مسئله اصلی سازمادهی در فاز اول بازی‌ساز از انتهای زمین بود. به شیوه ای صحیح  کار نکردیم.

رم همچنان به رکورد بدش ادامه می دهد و اصلا نتوانسته تیم‌های بزرگ را شکست دهد. فونسکا در این رابطه گفت: سخت است تا درک کنم. همیشه جزئیات مهم است. ما مقابل تیم‌های بزرگ چیزی کم داریم. نمی‌توانیم آن را تکذیب کنیم. این یک حقیقت است که ما نمی‌توانیم تیم‌های بزرگ را شکست دهیم.

1101