آزمون سخت حسینی برابر نکونام؛ تمرینات سنگین ذوب‌آهن جواب می‌دهد؟

آزمون سخت حسینی برابر نکونام؛ تمرینات سنگین ذوب‌آهن جواب می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ذوب آهن امروز تحت هدایت مجتبی حسینی برابر فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت و بی تردید یک شروع سخت برای سرمربی جدید ذوب آهن به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، دور برگشت لیگ بیستم امروز و با انجام 8 بازی پیگیری می شود و از ساعت 17:35 فولادخوزستان در اهواز برابر ذوب آهن به میدان خواهد رفت.

این بازی اولین بازی ذوب آهن در لیگ بیستم زیر نظر حسینی است که چندی پیش جانشین رحمان رضایی در این تیم شد.

سرمربی جدید ذوب آهن در این مدتی که ذوب آهن را بر عهده داشته، تمرینات سنگین صبح و بعد از ظهر را در دستور کار قرار داده است تا بازیکنانش به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند البته این امکان وجود دارد که بازیکنان ذوب آهن در بازی امروز به دلیل فشار بالای تمرینات کمی دچار مشکل شوند.
باید دید حسینی به همراه ذوب آهن در اولین آزمون خود برابر جواد نکونام و فولاد خوزستان می تواند به کابوس نیم فصل اول ذوبی ها پایان دهد و دومین پیروزی را در هفته شانزدهم کسب کنند یا نه. ذوب آهن در حال حاضر با کسب 11 امتیاز در 15 بازی در رده چهاردهم قرار دارد.

شایان ذکر است که حسینی در نیم فصل اول رقابت ها با تیم نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی را کسب کرد و ماحصل تلاش او در مسجد سلیمان کسب 18 امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی بود.

 
9697