نامزد اصلی ریاست بارسلونا گزینه جانشینی کومان را انتخاب کرد

نامزد اصلی ریاست بارسلونا گزینه جانشینی کومان را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کاتالونیا گزارش داده است که خوان لاپورتا گزینه اصلی ریاست بارسلونا که شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارد، لیست کارهای آینده خود را مشخص کرده و در نظر دارد که میکل آرتتا سرمربی کنونی آرسنال را به عنوان جانشین رونالد کومان انتخاب کند. در حقیقت آرتتا پس از سه سال دستیاری گواردیولا در یک سال اخیر هدایت آرسنال را به عهده گرفته که به نظر می رسد لاپورتا در نظر دارد که او را به عنوان یک مربی جوان با ایده های مشخص به تیمش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا در طول کمپین انتخاباتی خود هرگز به صورت قاطعانه از رونالد کومان حمایت نکرد. هر چند که او خواستار احترام به مربیه لندی به عنوان اسطوره باشگاه بارسلونا شد اما هرگز نگفت که این مربی تا پایان قراردادش می ماند و همیشه گفت که نتایج مربی هلندی روی آینده وی و تصمیم هایی که گرفته می شود، تاثیری دارد.

لاپورتا که هفت سال مدیریت بارسلونا را به عهده داشته، تصور می کند که نیاز به تغییر کادر فنی است تا کیفیت بازی تیم افزایش پیدا کند. کومان تا تابستان 2022 قرارداد دارد و آرتتا لحظات پرفراز و نشیبی در آرسنال داشته که تیمش در حال حاضر با 37 امتیاز در لیگ انگلیس و اختلاف 25 امتیازی با منچسترسیتی صدرنشین در رتبه دهم جدول قرار دارد.

4125