عکس؛ گل زیبای فلیکس از پشت محوطه؛ در مسیر رونالدو؟

عکس؛ گل زیبای فلیکس از پشت محوطه؛ در مسیر رونالدو؟

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید موفق شد در این هفته از رقابت‌های لالیگا با نتیجه‌ی دو بر صفر ویارئال را شکست دهد و پیروزی شیرینی به دست بیاورد. گل دوم اتلتیکو مادرید را در این بازی ژائو فلیکس به ثمر رساند. این گل به زیبایی هر چه تمام تر و با یک شوت از پشت محوطه‌ی جریمه به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس پرتغالی که اکنون 21 سال دارد، با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌شود و بسیاری معتقدند که او قرار است ستاره آینده‌ی جهان فوتبال و مرد اول تیم ملی پرتغال باشد. این بازیکن در اتلتیکو مادرید عملکرد نسبتا خوبی دارد و به الماس پرتغالی مشهور است. او در بازی تیمش مقابل ویارئال، پس از استپ کردن توپ با سینه از پشت محوطه‌ی جریمه شوتی دیدنی زد که توپ وارد دروازه‌ی حریف شد و گل دوم اتلتیکو مادرید به ثمر رسید تا بدین ترتیب اوضاع برای شاگردان دیگو سیمئونه به خوبی پیش رفته باشد.

اتلتیکو مادرید همچنان صدرنشین رقابت‌های لالیگاست و بازی بعدی آنها مقابل رئال مادرید بسیار حیاتی خواهد بود و باید دید که عملکرد هموطن کریستیانو رونالدو یعنی ژائو فلیکس در آن بازی به چه شکل خواهد بود و می‌تواند مقابل رئال مادرید خودی نشان دهد یا خیر.

1470