عکس؛ کله معلق شدن عجیب دروازه‌بان روی گل هری کین!

عکس؛ کله معلق شدن عجیب دروازه‌بان روی گل هری کین!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام به مصاف برنلی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی برسد و بردی شیرین به دست آورد. در این بازی گرت بیل خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به هری کین داد. اما روی گل هری کین، یک نکته جلب توجه می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه هری کین موفق به گلزنی شد، دروازه‌بان برنلی که نیک پوپ نام داشت، در حالتی کله ملق قرار گرفت چرا که او نتوانسته بود واکنشی موفقیت آمیز داشته باشد و توپ را سیو کند و دروازه‌اش گشوده شد. در واقع نیک پوپ روی ضربه‌ی هری کین واکنشی ناقص داشت و گل خورد و در حالی که هری کین در حال رفتن برای خوشحالی پس از گل بود، تصویری جالب از نیک پوپ به ثبت رسید که در حالت کله ملق قرار گرفته است. این تصویر در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی، توسط کاربران سوژه شد و از آن به عنوان شکستی که پوپ از کین خورده یاد می‌شود.

ژوزه مورینیو به همراه تاتنهام در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شروع خوبی داشت اما به مرور افت کرد و اکنون در تلاش است تا بتواند سهمیه‌ی اروپایی را برای فصل آینده به دست بیاورد.

1470