شفیلدیونایتد 0-2 لیورپول؛ ادامه تلاش لیورپول برای گرفتن سهیمه!

شفیلدیونایتد 0-2 لیورپول؛ ادامه تلاش لیورپول برای گرفتن سهیمه!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه برامال لین به مصاف شفیلد یونایتد رفت و میهمان بود و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا به تلاش های خود برای کسب سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول که در فصل گذشته‌ی لیگ برتر انگلیس قهرمان این رقابت‌ها شده بود، در این فصل دیگر نتوانست مانند فصل گذشته عمل کند و عملکردش دچار افت شد تا جایی که اکنون لیورپول در تلاش است تا بتواند در لیگ برتر در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد و سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. لیورپول در این فصل رقابت را به منچسترسیتی رقابت کرد و نتوانست مانند دو فصل اخیر، پا به پای این تیم حرکت کند.

در این بازی، لیورپولی ها در نیمه‌ی اول نتوانستند کار خاصی را از پیش ببرند و بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما در نیمه‌ی دوم لیورپول موفق شد با گل های جونز و یک گل به خودی از بازیکنان حریف با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در هر صورت باید دید که ادامه‌ی مسیر برای لیورپول به چه شکل خواهد بود.

1470