عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب فیرمینو با خوابیده بودن دروازه‌بان!

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب فیرمینو با خوابیده بودن دروازه‌بان!

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های این هفته از لیگ برتر انگلیس، لیورپول و شفیلد یونایتد در ورزشگاه برامال لین که زمین اختصاصی تیم شفیلد یونایتد است به مصاف هم رفتند و در نیمه‌ی این دیدار هیچ گلی رد و بدل نشد اما در نیمه‌ی دوم لیورپول بازی را در دست گرفت و موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل نتوانسته مثل فصل گذشته عمل کند و عملکرد او بسیار ضعیف تر بوده به طوری که اکنون شانس قهرمانی را به طور کلی از دست داده است و برای کسب سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند. روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، در این فصل عملکردی به نسبت ضعیف داشته است و نتوانسته آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند و اکنون در بازی مقابل شفیلد یونایتد هم در نیمه‌ی اول بازی، فرصت سوزی عجیبی داشت.

 در حالی که دروازه‌بان حریف کاملا به زمین افتاده بود و دروازه تقریبا حالت دروازه خالی پیدا کرده بود، اما باز هم روبرتو فیرمینو نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را پاس داد و فرصت را از دست داد تا انتقادات از او بالا بگیرد. مثلث صلاح، مانه و فیرمینو که به موفقیت های خوبی در لیورپول رسیده‌اند، در این فصل از رقابت‌ها عملکردشان چنگی به دل نزده است.

1470