عکس؛ مجسمه‌ای عجیب در تزئین جدید خانه رونالدو!

عکس؛ مجسمه‌ای عجیب در تزئین جدید خانه رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در حال حاضر در شهر تورین ایتالیا ساکن است و با خانواده خود شامل نامزدش جورجینا رودریگز و 4 فرزندش که دو پسر و دو دختر هستند در این شهر از ایتالیا زندگی می‌کند. بازیکن پرتغالی به نظر می‌رسد که از شرایط زندگی در تورین ایتالیا راضی است چرا که در شبکه های اجتماعی تصاویر لذت بردن از مناظر این شهر را به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، در تصاویر جدیدی که از خانه کریستیانو رونالدو در شهر تورین ایتالیا منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این خانه تزئین و دکوراسیون کاملا جدیدی به خود گرفته است و شکل و فرم آن دچار تغییر شده است. یکی از نکات جالب توجهی که در دکوراسیون جدید خانه‌ی رونالدو جلب توجه می‌کند، مجسمه‌ای عجیب و غریب است که در یک گوشه از خانه قرار داده شده است و در واقع به نظر می‌رسد که این مجسمه‌ی تزئینی علاوه بر دکوری بودنش، جنبه‌ی تبلیغاتی هم دارد.

همچنین در این تزئین خانه، در تابلویی روی دیوار، دو حرف C و G دیده می‌شود که به ترتیب اول نام های کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز است که به شکلی تزئینی روی دیوار نصب شده است.

1470