چلسی 0-0 منچستریونایتد؛ تساوی بدون گل به نفع منچسترسیتی!

چلسی 0-0 منچستریونایتد؛ تساوی بدون گل به نفع منچسترسیتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج، مقابل منچستریونایتد به تساوی بدون گل دست یافت و در واقع در این بازی هیچ گلی رد و بدل نشد و آنطور که پیش بینی می‌شد بازی جذاب و پر گل باشد، آنگونه نشد و یک تساوی بدون گل رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، این مساوی باعث شد تا منچستریونایتد که در رده‌ی دوم جدول لیگ برتر انگلیس و در تعقیب منچسترسیتی صدرنشین قرار دارد باز هم امتیاز از دست داده و اختلاف تیم اول و دوم جدول بیش از پیش شود. در واقع اکنون منچسترسیتی مقتدرانه صدرنشین است و شانس زیادی می‌توان برای قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا قائل شد. چلسی هم همچنان باید به تلاش خود ادامه دهد تا بتواند به جمع چهار تیم برتر رسیده و سهمیه‌ی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب کند.

توماس توخل در چلسی عملکردی بهتر از فرانک لمپارد داشته است و باید دید که در ادامه‌ی مسیر خود به چه شکل عمل خواهد کرد اما اوله گونار سولسشر دیگر بعید است که در این فصل بتواند منچستریونایتد را قهرمان لیگ برتر کند و باید روی جام های دیگر تمرکز کند و سعی در حفظ جایگاه دومی خود در لیگ برتر داشته باشد.

1470