عکس؛ خوشحالی جالب گرت بیل و تاتنهامی‌ها پس از گلزنی

عکس؛ خوشحالی جالب گرت بیل و تاتنهامی‌ها پس از گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد با ارائه‌ی یک بازی خوب با نتیجه‌ی 4 بر 0 برنلی را شکست داده و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. در این بازی عملکرد گرت بیل خوب بود و او موفق شد یک گل زده و یک پاس گل بدهد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در تابستان گذشته رئال مادرید را به مقصد تاتنهام ترک کرد و به طور قرضی به این تیم رفت. بازیکن ولزی به طور کلی در تاتنهام عملکرد خوبی نداشته است و ژوزه مورینیو هم به او اعتقاد چندانی ندارد چرا که خیلی کم به او بازی می‌دهد. گرت بیل در رئال مادرید هم نمی‌توانست بازی کند و توسط زیدان، سکو نشین و نیمکت نشین می‌شد و اکنون در تاتنهام هم اوضاع او چندان بهتر نشده است.

گرت بیل به نظر می‌رسد علی‌رغم اینکه در تاتنهام بازی های چندانی به او نرسیده است اما رابطه‌ی خوبی با هم‌تیمی هایش دارد به طوری که با آن‌ها پس از گلزنی خوشحالی جالبی انجام داد و آن‌ها در یک گوشه به صف شدند و به شکلی خاص شادی پس از گل خود را انجام دادند.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای گرت بیل به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که او در تابستان آینده قرارداد قرضی اش به اتمام رسیده و به رئال مادرید بازخواهد گشت.

1470