عکس؛ اولین مناظره انتخاباتی ریاست بارسلونا

عکس؛ اولین مناظره انتخاباتی ریاست بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به زودی انتخابات نهایی ریاست باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و تکلیف ریاست باشگاه مشخص خواهد شد. فریچا، ویکتور فونت و خوان لاپورتا سه نامزدی هستند که به مرحله‌ی نهایی انتخابات باشگاه بارسلونا رسیده‌اند و امروز اولین مناظره انتخاباتی میان آن‌ها برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، با استعفای جوزپ ماریا بارتومئو در ماه های گذشته، اکنون چیزی تا انتخابات باشگاه بارسلونا و انتخاب مدیر جدید برای باشگاه باقی نمانده است و باید دید که در نهایت چه کسی برای این پست انتخاب خواهد شد. امروز اولین مناظره انتخاباتی میان سه نامزد نهایی برگزار شد. بیشتر رسانه ها و افرادی که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستند، معتقدند که خوان لاپورتا بیشترین شانس را برای انتخاب شدن دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی در انتخابات باشگاه بارسلونا خواهد افتاد.

یکی از مسائلی که در باشگاه بارسلونا مورد بحث است، درمورد لیونل مسی است و اینکه او در باشگاه بارسلونا خواهد ماند و قراردادش را تمدید خواهد کرد یا اینکه از این باشگاه خواهد رفت. در هر صورت باید دید که شخصی که به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده می‌شود، به چه شکل عمل خواهد کرد و می‌تواند مسی را متقاعد کند که بماند یا اتفاق دیگری در این باشگاه پر طرفدار رخ خواهد داد.

1470