حمله بازیکن سابق NBA به زلاتان: احمق، اجازه بده پادشاه صحبت کند!

حمله بازیکن سابق NBA به زلاتان: احمق، اجازه بده پادشاه صحبت کند!

پایگاه خبری فوتبالی - بارون دیویس ستاره سابق لیگ بسکتبال آمریکا از لبران جیمز حمایت کرد و به زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا زلاتان از لبران انتقاد کرده بود و گفته بود که ستاره بسکتبال جهان نباید در مورد مسائل سیاسی صحبت کند. ستاره لس آنجلس لیکرز در جوابش گفته بود:" من برای مردم و در مورد برابری، عدالت اجتماعی، مبارزه با نژادپرستی و مبارزه با سرکوب آرای مردم تبلیغات می کنم.من بخشی از جامعه هستم و می بینم که چه اتفاقاتی رخ می دهد و به خوبی از اتفاقاتی که رخ می دهد خبر دارم و گروهی شامل بیش از 300 کودک زیر مجموعه من در مدرسه ام هستند که مشکلاتی مشابه را دارند و به صدایی نیاز دارند تا حرفها را از بانشان بزند."

بارون دیویس نه تنها ویدیوی صحبت های لبران و پاسخش به زلاتان را ریتوییت کرده بلکه به مهاجم سوئدی حمله کرده و گفته است:" زلاتان، هیکلت را از لس آنجلس بیرون نگه دار. در هر صورت لعنت به تیمت گالکسی. تو یک آشغال احمق هستی. چهره ات که از زوهان دزدیده ای (اشاره به یک فیلم کمدی معروف و نسبتا محبوب) بردار و به سندلر (بازیگر سرشناس هالیوود و بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم های زوهان) پس بده. حالا اجازه بده که پادشاه (اشاره به لبران جیمز) صحبت کند."

4125