اعلام ترکیب چلسی و منچستریونایتد؛ نبرد در لندن

اعلام ترکیب چلسی و منچستریونایتد؛ نبرد در لندن

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، یعنی هفته‌ی بیست و ششم، چلسی و منچستریونایتد در شهر لندن و ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم خواهند رفت و دیداری جذاب و دیدنی برگزار خواهد شد. چلسی پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید اکنون در لیگ برتر انگلیس می‌خواهد به مصاف منچستر یونایتد برود و این تیم را هم شکست دهد. باید دید که عملکرد شاگردان توماس توخل در این بازی چگونه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در سمت مقابل شاگردن سولشر با حذف سوسیه‌داد با روحیه‌ای خوب پای به مسابقه می‌گذارند. منچستر مقابل تیم‌های درجه یک عملکرد قابل قبولی داشته و تنها شکستش در هفته‌های اخیر هم مقابل شفیلد انتهای جدولی بوده است. به همین دلیل انتظار می‌رود خط حمله خطرناک این روزهای منچستر شانس موفقیت خوبی داشته باشند هرچند که در هر بازی یک گاف جدید در دروازه و خط دفاعی‌شان کشف می‌شود و به نوعی خط دفاع منچستر بلای جان‌شان شده.

ترکیب چلسی برای این بازی بدین شرح است: مندی، آزپیلیکوئتا، کریستینسن، رودیگر، هادسون اودوی، کواچیچ، کانته، چیلول، زیاش، مونت، ژیرو.

ترکیب منچستریونایتد برای این بازی بدین صورت است: دخیا، لیندلوف، مگوایر، رشفورد، گرینوود، فرد، برونو فرناندز، جیمز، شاو، ون بیساکا، مک تامینی.

1470