بکام: حضور مسی و رونالدو در اینتر میامی آرزوی من است

بکام: حضور مسی و رونالدو در اینتر میامی آرزوی من است

پایگاه خبری فوتبالی – دیوید بکام اعلام کرده میامی شهری جذاب برای همه است و امید دارد تا روزی رونالدو و مسی به اینتر میامی بپیوندند.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام در گفت و گو با AFP گفته: از روز اولی که آکادمی باشگاه جزء مهمی از باشگاه اینتر میامی شد گفتم هدف ما این است بازیکنی به تیم اصلی برسد که اینجا زندگی کرده است اما همه ما می دانیم که هواداران ما در میامی می‌خواهند ستارگان بزرگ ببینند. ما حالا بازیکنانی چون ایگواین و ماتویدی را داریم اما در آینده هم می‌خواهیم نام‌های بزرگی به باشگاه اضافه کنیم.

هم ایگواین و هم ماتویدی از یوونتوس در فصل تابستان به اینتر میامی اضافه شده‌اند اما بکهام هنوز هم ستاره می‌خواهد و علاقه‌اش نسبت به امضای قرارداد با مسی و رونالدو را پنهان نمی‌کند.

بکام در ادامه گفته: بازیکنی که برای اینتر خریداری می‌شود باید بازیکن درستی برای تیم باشد و هنوز جاه طلبی لازم برای برد را داشته باشد. به همین دلیل بازیکنی که با او صحبت می‌کنیم باید اولویت تیم باشد. مطمئنان می‌خواهیم بازیکنان بزرگی خریداری کنیم. میامی شهری جذب کننده برای همه و البته برای بازیکنانی چون مسی و رونالدو است که ما آرزو داریم آن‌ها را برای اینتر میامی جذب کنیم.

1101