پیش‌بازی چلسی - منچستریونایتد؛ جدال باروحیه‌ها

پیش‌بازی چلسی - منچستریونایتد؛ جدال باروحیه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – امشب در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه استمفورد بریج چلسی با منچستر یونایتد بازی خواهد کرد. دیداری بین ۲ تیم با روحیه بالا.

به گزارش فوتبالی، شاید عبارت احیا شده صفت مناسبی برای چلسی نباشد اما به هر حال توخل به این تیم نظم و روحیه تزریق کرده. آبی پوشان لندنی آن‌قدر اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند که مقابل اتلتیکو مادرید یک لحظه هم پا پس نکشیدند و مزد نترسیدن‌شان را هم با یک برد گرفتند. این بازی اما اولین چالش جدی توخل در لیگ برتر است. چلسی فصل گذشته تا آن جایی که توانست مقابل منچستر شکست خورد. چه در استمفورد بریج و چه در اولدترافورد اما این بار با برد مقابل این تیم علاوه بر کسب ۳ امتیاز مهم می‌تواند در دراز مدت به رتبه‌ نایب قهرمانی هم فکر کند.

در سمت مقابل شاگردن سولشر با حذف سوسیه‌داد با روحیه‌ای خوب پای به مسابقه می‌گذارند. منچستر مقابل تیم‌های درجه یک عملکرد قابل قبولی داشته و تنها شکستش در هفته‌های اخیر هم مقابل شفیلد انتهای جدولی بوده است. به همین دلیل انتظار می‌رود خط حمله خطرناک این روزهای منچستر شانس موفقیت خوبی داشته باشند هرچند که در هر بازی یک گاف جدید در دروازه و خط دفاعی‌شان کشف می‌شود و به نوعی خط دفاع منچستر بلای جان‌شان شده.

به طور کلی شرایط ۲ تیم خوب است و می‌توان امید داشت بازی جذابی را شاهد باشیم. با توجه به روحیه تیم چلسی این تیم شانس بیشتری برای برد دارد اما منچستر به هیچ وجه از پیش بازنده نیست.

***
چلسی در ۹ بازی آخر و منچستر یونایتد در ۸ بازی اخر شکست نخورده‌اند.
آخرین برد چلسی در لیگ برتر در استمفورد بریج مقابل منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۶ و با نتیجه ۴-۰ رقم خورد.
چلسی در ۷ بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها گل زده. منچستر اما تنها در ۴ بازی آخر خود در لیگ برتر گل زده است.

***
ترکیب احتمالی چلسی  از نگاه هو اسکورد: مندی – رودیگر – کریستیانسن – آزپلیکوئتا – آلونسو – کواچیچ – جورجینیو – هادسون اودوی – ورنر – مونت - ژیرو
ترکیب احتمالی منچستریونایتد از نگاه هو اسکورد: دخیا – بایی – لیندلوف – مگوایر – ون بیساکا – ماتیچ – فرد – شاو – فرناندز – رشفورد - مارسیال

1101