پاشازاده: چند بازیکن خودشان را به مصدومیت زده‌اند/ با ۱۲ بازیکن فردا فاجعه می‌شود

پاشازاده: چند بازیکن خودشان را به مصدومیت زده‌اند/ با ۱۲ بازیکن فردا فاجعه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: از تیم ۱۰ نفره ما برای بازی فردا ۳-۴ نفر می‌خواهند بروند. ۳-۴ مصدوم هستند و ۲-۳ نفر هم خودشان را به مصدومیت زده‌اند، وضعیت اسفناک است.

به گزارش فوتبالی، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل شهرخودرو اظهار داشت: شرایط‌مان خیلی سخت است. از شرایط سخت ناله نمی‌کنم و بهانه هم نمی‌گیرم ولی در لیستی که آماده کرده بودم، با 5 بازیکن امیدمان 20 نفر شده بودیم.

وی افزود: الان به من اعلام کردند که تقریباً 12 نفر می‌شویم. کارت بازی بقیه بازیکنان هنوز صادر نشده است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به کمبود بازیکن در تیمش خاطرنشان کرد: برای بازی فردا می‌توانم فقط از 2 بازیکن امید استفاده کنم. از این تیم 10 نفره هم 3-4 نفر می‌خواهند بروند. 3-4 هم مصدوم هستند و 2-3 نفر هم خودشان را به مصدومیت زده‌اند. وضعیت اسفناک است.

پاشازاده در خصوص تأثیر جدایی پیمان بابایی بر شرایط ماشین‌سازی اظهار داشت: حتماً جدایی این بازیکن به تیم‌مان لطمه می‌زند. قبل از اینکه من به ماشین‌سازی بیایم این بازیکن از تیم جدا شده بود. وقتی بهترین گلزن و بازیکنی که کیفیت خوبی دارد، از تیم جدا شود، صددرصد صدمه می‌بینید.

وی در خصوص شرایط ماشین‌سازی برای نیم‌فصل دوم گفت: وقتی که من اینجا آمدم و با مسئولان صحبت کردم، قرار شد که حمایت کنند. مبنا را هم بر این گذاشتیم که قرار نیست و توانایی‌اش را هم نداریم که 500 میلیون تومان برای رضایت‌نامه بازیکن بدهیم. تیم‌هایی مانند نفت مسجدسلیمان، نساجی، سایپا و ذوب‌آهن که بالاتر از ما قرار دارند، در حال خرید بازیکن هستند و رقم‌های خوبی هم خرج می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز افزود: ما که این رقم‌ها را نداریم، مشکل‌مان این است که با 4 بازیکن صحبت کردیم و به خاطر ما و تیم آمده‌اند، جوان هم هستند و من هم نظر مثبتی دارم و با آن‌ها می‌توان خیلی کارها را انجام دهم تا یک تیم شویم، اما متأسفانه هیئت فوتبال قراردادشان را ثبت نمی‌کند.

پاشازاده با اشاره به طلب هیئت فوتبال آذربایجان شرقی از باشگاه ماشین‌سازی ادامه داد: نمی‌توانم از هیئت فوتبال ایراد بگیرم. چون طلبکار هستند و ثبت نمی‌کنند. فردا بازی داریم و هیئت فوتبال شهرمان قرارداد بازیکنان را ثبت نمی‌کند، چه‌کارش کنیم؟ ما توانستیم 4 بازیکن را جذب کنیم، قرارداد هم بسته‌اند و بدون دریافت ریالی، می‌خواهند بازی کنند اما این مشکل را داریم.

وی افزود: حتی من 3 بازیکن امید آورده‌ام تا از سرمایه باشگاه استفاده کنم. آن‌ها هم بازیکنان خوبی هستند اما نمی‌توانم از حضورشان استفاده کنم و این خیلی بد است. بی‌برنامه و بدون سازماندهی، نمی‌دانم که واقعاً چگونه هستیم. یکی از دستیاران گفت که می‌خواهیم با مشت و لگد به جنگ توپ و تفنگ برویم. این اصطلاحات قدیمی شده ولی واقعیت همین است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با تأکید بر کمبود بازیکن تیمش برای بازی فردا خاطرنشان کرد: برای اردوی پیش از بازی، به سرپرست تیم گفتم که کدام 20 نفر را به هتل بفرستم؟ اگر 6-7 نفری که کارت ندارند را بفرستم، مشکل‌شان برای فردا رفع می‌شود؟ اگر نشد، چه‌کار کنم؟ این شرایط همه‌جوره به ضرر من است.

پاشازاده در پایان گفت: من گردن هیئت فوتبال نمی‌اندازم، آن‌ها هم حق و طلب دارند، از سالیان گذشته هم طلب دارند و این در حیطه وظایف من نیست. اگر قبول کنند، به ما لطف می‌کنند که این هم به بدهی‌های قبلی اضافه شود اما اگر قبول نکنند، فکر می‌کنم فردا فاجعه می‌شود.

7474