پورافراز:‌ بازی آسانی مقابل فولاد نداریم

پورافراز:‌ بازی آسانی مقابل فولاد نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که ذوبی‌ها نتایج ضعیف نیم‌فصل اول را با هدایت مجتبی حسینی جبران خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عرفان پورافراز در مورد نتایج ضعیفی که ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول کسب کرد، گفت: ما به هیچ عنوان لایق کسب این نتایج نبودیم و از لحاظ فوتبالی باید در رتبه بهتری قرار می‌گرفتیم. در شروع لیگ داوری‌ها به شکل عجیبی به ضرر ما بود. همه می‌دانند که بازی‌های ابتدایی چقدر مهم است، ولی متأسفانه امتیازهایی را از دست دادیم که بیشتر به دلیل اشتباهات داوری بود. در یک مقطع هم بازیکنان ما کرونا گرفتند که این کار را سخت‌تر کرد. ما در خیلی از بازی‌ها مستحق برد بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. این جایگاهی که در آن قرار داریم اصلاً شایسته تیم ما نیست.

وی درباره شرایط ذوب‌آهن بعد از حضور سیدمجتبی حسینی در این تیم تصریح کرد:‌ آقای حسینی قبلاً هم در این تیم به‌عنوان سرمربی فعالیت کرده و با جو ذوب‌آهن آشناست. ایشان یک مربی جوان و کاربلد است و در همین مدت کوتاه چیزهای زیادی از آقامجتبی یاد گرفتم. خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را زیرنظر سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا نیم‌فصل دوم را شروع کنیم. مطمئناً ما نتایج نیم‌فصل اول را با مجتبی حسینی جبران خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان راجع به بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ فولاد جزو تیم‌های خوب امسال است و بازی آسانی در پیش نداریم. البته کادر فنی ما شناخت خیلی خوبی از فولاد دارد و مطمئناً با آنالیز حسینی می‌توانیم مقابل فولاد نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

7474