پیکه: سویا را در جام حذفی شکست دهیم همه چیز تغییر می‌کند

پیکه: سویا را در جام حذفی شکست دهیم همه چیز تغییر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – جرارد پیکه در جدیدترین گفت و گوی خود درباره مصدومیتش و شرایط بارسلونا در راه قهرمانی به صحبت پرداخت. او گفته اگر بارسلونا بتواند در جام حذفی کامبک بزند و سویا را حذف کند همه چیز تغییر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پیکه پس از برد مقابل سویا به خبرنگاران گفته: قطعا یک مسابقه برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد. بدتر از این اتفاقات را مشاهده کرده‌ایم و با وجود آن ۲ بازی (بازی مقابل سویا و پاری سن ژرمن) تیم به امسال باور دارد. شرایط ایده‌آلی وجود ندارد اما به تیم اعتماد دارم. همه چیز در ذهن ما وجود دارد. اگر در بازی چهارشنبه همه چیز را برگردانیم مسائل متفاوت خواهد بود. در آن صورت ما در فینال قرار می‌گیریم و هنوز در لالیگا زنده خواهیم بود.

مدافع تیم بارسلونا در ادامه درباره شرایطش و حضور کمش در مسابقات گفته: چیزهای کوچکی مانده. با سرمربی درباره حضورم در زمین صحبت کرده‌ام که باید هم چیز نکته به نکته و قدم به قدم پیش برود. پس از مدت‌ها مصدومیت بیشتر از حد انتظارم بازی کرده‌ام. قادر بودم کمی تمرین کنم و بر سر یک برنامه توافق کرده بودیم. خوشحالم که می‌توانم عضوی از تیم باشم و بابت بازی امروز هم احساس افتخار می‌کنم.

1101