مختاری در گفت و گو با فوتبالی: چرا نساجی بازیکن میلیاردی می گیرد؟

مختاری در گفت و گو با فوتبالی: چرا نساجی بازیکن میلیاردی می گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق نساجی خواستار رسیدگی به طلبش از تیم سابقش نساجی است. 

به گزارش فوتبالی، نیما مختاری بازیکن حال حاضر پارس جنوبی جم در مورد مطلبی که از نساجی دارد به خبرنگار ما گفت: طلب من از نساجی مربوط به سه سال پیش است و حکمش را یک سال است که گرفته ام. تنها امید من به کمیته تعیین وضعیت بوده و کمیته تعیین وضعیت نیز به نفع من رای صادر کرده و نساجی باید ۱۸۵ میلیون تومان به من بدهد.کمیته تعیین وضعیت همان طور که از اسمش مشخص است برای تعیین کار ها و مطالبات بازیکنان و مربیان است نه باشگاه ها و زمانی که رای به سود بازیکن اعلام می شود بجای عملی شدن رای این باشگاه ها هستند که به جای بازیکن سود می برند. پنجره تیم نساجی با وجود بدهی که دارد باز است و همینطور راحت دارد بازیکن می گیرد و این یعنی علنا به صورت فرمالیته به ما حکم دادند. من نمیدانم واقعا دستم به کجا بند است؟ یک سال است این حکم را گرفتم و پول من مربوط به سه سال پیش است و ارزش آن فکر می کنم منفی ۱۰ برابر شده است! 

او در همین خصوص ادامه داد: امیدوارم کمیته تعیین وضعیت کاری کند که ما به پولمان برسیم. بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فقط برای تیم‌های بزرگ اتفاق می‌افتد. مثل استقلال و پرسپولیس که بیشتر در رسانه از آن ها حرف زده می شود. تا جایی که من اطلاع دارم نساجی هم ۱۳,۱۴ نفر شاکی دارد. نساجی خیلی راحت بازیکن می‌گیرد، چطور پول دارند برای یک نیم فصل بازیکن میلیاردی بگیرند اما نمی توانند پول ما را بدهند؟

مختاری در پایان افزود: در هر  حال من و امثال من برای نساجی زحمت کشیدیم و حق و  حقوقمان را می خواهیم و چیزی بیشتر از آن نیز نمی‌خواهیم. امیدوارم کمیته تعیین وضعیت پافشاری بیشتری کند که ما هم به پولمان برسیم.

1122