عکس؛ پیچ خوردن عجیب و غریب پای برناردسکی کنار پرچم کرنر!

عکس؛ پیچ خوردن عجیب و غریب پای برناردسکی کنار پرچم کرنر!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا به تساوی یک بر یک مقابل هلاس ورونا دست یافت و اکنون کار بسیار دشواری برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد چرا که تیم های میلان و به خصوص اینتر در شرایط بسیار خوبی هستند و در مسیر قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، اما در یکی از صحنه‌های عجیبی که در این بازی اتفاق افتاد، برناردسکی، بازیکن یوونتوس، که برای گرفتن توپ از گوشه‌ی زمین و کنار پرچم کرنر به آن سمت دویده بود، در حالی که داشت به توپ می‌رسید، ناگهان پایش پیچ خورده و روی زمین افتاد و این اتفاق به طرز عجیب و غریبی رخ داد و برناردسکی نتوانست توپ را بگیرد و این توپ به نفع تیم حریف به بیرون رفت تا بازیکنان یووه موقعیت را از دست داده باشند.

به نظر می‌رسد که آندره آ پیرلو شرایط بسیار سختی را در یوونتوس تجربه می‌کند. آن‌ها در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو شکست خوردند و برای صعود نیاز به کامبک دارند همچنین در سری آ هم امتیازاتی را از دست داده اند که کار آن‌ها را در لیگ ایتالیا بسیار سخت کرده است. در هر صورت باید دید که این مربی جوان در ادامه مسیر به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470