بدترین خبر برای بارسلونا: پدیده فصل هم مصدوم شد

بدترین خبر برای بارسلونا: پدیده فصل هم مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان در حالی باید آماده بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی کوپا دل ری در مقابل سویا در نیوکمپ در روز چهارشنبه شود که تیمش باید شکست دو بر صفر را برگرداند اما یکی از آماده ترین بازیکنان تیمش و پدیده فصل لالیگا یعنی پدری را در اختیار نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب سویا و بارسلونا در لالیگا به مصاف هم رفتند که در دقیقه 70 بازی و در حالی که پدری تلاش می کرد که توپ را استپ کند، ناگهان به زمین آمد و از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد تا از مربی هلندی بخواهد او را تعویض کند.

نتایج اولین معاینات از جانب مدیران بارسلونا خوشایند نیستند. در انتظار آزمایش های طعی در روز یکشنبه به نظر می رسد که پدری دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب بازی برگشت مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست می دهد.بدین ترتیب او دو بازی لالیگایی مقابل هوئسکا و اوساسونا را هم قطعا از دست خواهد داد. 

رونالد آرائوخو مدافع میانی اروگوئه ای نیز با مصدومیت از زمین خارج شد اما به نظر می رسد که مشکل وی جدی نیست و مشکلی برای بازی چهارشنبه نخواهد داشت. پیکه نیز اعلام کرده است که مصدومیتی ندارد و علت تعویضش توافق قبلی با کومان بوده است.

4125