پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال از "فوتبالی"

پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال از "فوتبالی"

پایگاه خبری فوتبالی- انتخابات فدراسیون فوتبال را با پایگاه خبری فوتبالی دنبال کنید.

پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش فوتبالی، تا ساعاتی دیگر تکلیف رئیس جدید فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد. از بین علی کریمی، مصطفی آجرلو، شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی یک نفر پشت میزی خواهد نشست که پیش از این در اختیار مهدی تاج بود.

پخش ویژه برنامه فوتبالی تاک

پایگاه خبری فوتبالی برای انتخابات فدراسیون فوتبال برنامه ویژه‌ای تدارک دیده که اگر دوست دارید در جریان لحظه به لحظه مجمع امروز فدراسیون فوتبال قرار بگیرید، با ما در صفحات فوتبالی در فضای مجازی همراه باشید.

از حوالی ساعت ده صبح امروز یکشنبه 10 اسفند 99 ویژه برنامه زنده "فوتبالی تاک" پایگاه خبری "فوتبالی" و پوشش زنده اتفاقات انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور دکتر بیژن ذوالفقارنسب مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و رییس کنونی کانون مربیان فوتبال ایران و عزیزالله محمدی نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال از سال 1386 تا سال 1390 و رییس اسبق سازمان لیگ و رییس کنونی شورای مدیران اتحادیه مدیران فوتبال ایران در استودیوی فوتبالی در لایو اینستاگرام فوتبالی پخش خواهد شد. ذوالفقارنسب و عزیز محمدی دو میهمان حضوری هستند و میهمانان تلفنی و اسکایپی این برنامه به شرح زیر هستند.: حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس، مهندس سعید فائقی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی

دکتر غلامرضا رفیعی کارشناس حقوقی فوتبال دیگر میهمانان خواهند بود.

ارتباط های زنده ای هم با محل برگزاری انتخابات در سالن اجلاس سران گرفته خواهد شد و با گزارشگران فوتبالی مستقر در محل برگزاری انتخابات هم آخرین تحولات دنبال خواهد شد.

امروز یکشنبه از ساعت 10 صبح در لایو اینستاگرام فوتبالی در آدرس Footballiapp می توانید برنامه زنده را تا پایان انتخابات و تحلیل های میهمانان و کارشناسان را دنبال کنید. 

لینک پخش زنده انتخابات فدراسون فوتبال

با "فوتبالی" از آخرین تحولات انتخابات ریاست و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با خبر شوید.