عکس؛ حاشیه سازی نیمار با خوابیدن با ماسک اکسیژن

عکس؛ حاشیه سازی نیمار با خوابیدن با ماسک اکسیژن

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن، همواره حاشیه سازی های زیادی داشته است. او از زمانی که در بارسلونا بوده، بازیکنی حاشیه ساز بوده است و به این امر معروف بوده. اکنون نیمار در یک حاشیه سازی جدید، با زدن ماسک اکسیژن خوابیده و تصاویری از خود را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، البته زدن ماسک اکسیژن یک کار حاشیه ساز محسوب نمی‌شود اما شخصیت نیمار به گونه ای است که هر کاری که می‌کند یک حاشیه از آن بیرون می‌آید. نیمار که دچار مصدومیت شده در روند درمان خود از ماسک اکسیژن استفاده کرده است و تصاویری از خود با آن حالت و در حالی که به خواب می‌رود، منتشر کرده است و این مسئله باعث توجه ویژه ای به او شده است و به نظر می‌رسد که نیمار به دنبال این است تا از هر فرصتی در این راستا استفاده کند.

یکی از بزرگترین مشکلات دوران فوتبال نیمار که باعث شده او نتواند به آنجا که باید و شاید برسد، علاوه بر حاشیه سازی ها، مصدومیت های زیادی است که او داشته و همواره باعث شده که بازی‌های زیادی را در دوران فوتبال خود از دست بدهد. در هر صورت باید دید که او آیا با پاری سن ژرمن موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود یا خیر.

1470