عکسی که سوژه شد؛ امباپه همان سوباسای افسانه‌ای است؟

عکسی که سوژه شد؛ امباپه همان سوباسای افسانه‌ای است؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 4 بر 0 دیژون را شکست داده و یک برد شیرین و راحت در رقابت‌های لیگ فرانسه به دست بیاورد. در این بازی کیلیان امباپه دو گل به ثمر رساند و خوش درخشید. امباپه در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان است و عملکرد های خیره کننده‌ای در مدت اخیر به نمایش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، اما روی یک صحنه در بازی میان پاری سن ژرمن و دیژون، بازیکنان دیژون برای اینکه بتوانند کیلیان امباپه را مهار کنند، چند نفری دور او جمع شدند و سعی کردند با حضور نفرات بیشتر در مقابل امباپه او را مهار کنند و کاربران شبکه های اجتماعی این صحنه را با یکی از صحنه های کارتون معروف فوتبالیست‌ها مقایسه کرده‌اند که در آن کارتون، سوباسا که یک بازیکن افسانه‌ای بود، ستاره‌ی میدان ها بود و بازیکنان حریف برای مهار او، از چند نفر استفاده می‌کردند.

کیلیان امباپه با هتریک و درخششی که مقابل بارسلونا داشت، توجه تیم هایی مثل رئال مادرید را به خود جلب کرد و باید دید که در تابستان آینده او راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد یا همچنان در پی اس جی می‌ماند و اتفاقات دیگری درباره‌ی آینده‌ی او رقم خواهد خورد.

1470