آیا مسی باید در بازی بارسلونا و سویا اخراج می‌شد؟

آیا مسی باید در بازی بارسلونا و سویا اخراج می‌شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با سویا اخراج نشد و با ده نفره کردن تیم کومان به تیمش ضربه سنگینی نزد.

به گزارش فوتبالی، در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکن آرژانتینی به علت خطا روی فرناندو رژس کارت زرد دریافت کرد هر چند که در صحنه آهسته این کارت کمی مشکوک بود چرا که لئو به پای هافبک برزیلی هم برخورد نکرد. اما لحظاتی بعد مسی خطای بدی را روی ژول کنده مدافع فرانسوی سویا داشت. داور خطا اعلام کرد و بازییکنان سویا دور داور حلقه زدند و معتقد بودند که بازیکن آرژانتینی باید اخراج شود. حتی جولن لوپتگی سرمربی سویا به خاطر اعتراض به تصمیم هرناندز هرناندز داور بازی در مورد اخراج نشدن مسی، با کارت زرد مواجه شد. ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری رادیو کادناسر در این باره گفت:" مسی با دستش به بازیکن حریف ضربه زد و اگر داور کارت قرمز نشان می داد، مسی نمی توانست اعتراضی داشته باشد."

صحنه جنجالی دیگر مربوط به گل اول بارسا توسط دمبله بود. این صحنه در حالی حادث شد که توپ به دست لنگله برخورد کرد اما تیم داوری تشخیص داد که این هند عمدی نبوده و رای به ادامه بازی داد. ایتورالده گونزالس اما این گل را صحیح دانست و گفت:" این صحنه شبیه گل بارسا مقابل گرانادا بود. هندها در خط حمله فقط در صورتی گرفته می شوند که موقعیت گل ایجاد شود، در غیر این صورت غیرعمدی اعلام می شوند."

در دقیقه 66 نیز مسی سانتری به محوطه جریمه داشت که لنگله با سرش به توپ ضربه زد و توپ به گل تبدیل شد اما گل به درستی مردود شد چرا که مدافع سویا در آفساید بود.

4125