بایرن مونیخ 5-1 کلن؛ طوفان توقف ناپذیر مردان فلیک

بایرن مونیخ 5-1 کلن؛ طوفان توقف ناپذیر مردان فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در هفته‌ی بیست و سوم از رقابت های لیگ فوتبال آلمان موفق شد در ورزشگاه خانگی خود آلیانس با نتیجه‌ی پنج بر یک کلن را در هم کوبیده و یک نتیجه خیره کننده در این هفته از رقابت‌های بوندسلیگا از خود بر جای بگذارد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با هانس دیتر فلیک دومین شش گانه‌ی تاریخ فوتبال را رقم زد و به نظر می‌رسد که همچنان به روند خوب خود ادامه خواهد داد. آن‌ها در این هفته از رقابت‌ها کلن را در هم کوبیدند و طوفانی توقف ناپذیر به راه انداختند. در این جشنواره گل که باواریایی‌ها در این هفته از رقابت‌های بوندسلیگا داشتند، لواندوفسکی و گنبری هر کدام دو گل به ثمر رساندند و چوپو موتینگ هم گل دیگری مردان هانسی فلیک را به ثمر رساند تا یک پیروزی راحت برای بایرنی ها اتفاق بیفتد.

بایرن مونیخ سال هاست که در بوندسلیگا قهرمان می‌شود و به نظر می‌رسد که متوقف کردن این تیم در لیگ آلمان کار بسیار دشواری باشد که تقریبا تبدیل به ماموریتی غیر ممکن شده است. در هر صورت بایرن مونیخ امسال هم صدرنشین بوندسلیگاست و بعید به نظر می‌رسد که تیم دیگری بتواند جایش را بگیرد و قهرمان شود و بازهم باید بایرن مونیخ را قهرمان رقابت های لیگ آلمان دانست.

1470