خوش‌نظر: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ جایگاه سایپا رتبه سیزدهم نیست

خوش‌نظر: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ جایگاه سایپا رتبه سیزدهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم و از هر نظر شرایط خوبی داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حسین خوش نظر درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پیش از بازی با پرسپولیس در  هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز در تیم ما خوب است و شرایط مناسبی داریم. امید دره و طاها شریعتی که به دلیل مصدومیت غیبت‌شان در بازی با پرسپولیس قطعی است.  

وی افزود: امیرحسین حسین‌زاده هم همچنان آسیب دیدگی نصفه و نیمه‌ای دارد و اگر کادر پزشکی صلاح بداند می‌تواند در این مسابقه بازی کند. سایپا از لحاظ روحی، روانی و فنی برای مسابقه آماده است. مهرداد سراجی (مدیرعامل) و اعضای هیأت مدیره باشگاه سایپا هم همه جوره از تیم حمایت می‌کنند. تمام کارها در باشگاه سایپا مانند ساعت انجام می‌شود و کاملا مهیای این بازی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا تصریح کرد:  پرسپولیس 4 دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و هر چند در نیم‌فصل به تیمی جام نمی‌دهند اما این تیم در پایان دور رفت قهرمان شد. طبیعتاً همه می‌دانند تیمی که این همه افتخار در طول 4 سال کسب کرده و دو بار به فینال آسیا رسیده حریف بزرگی است.

خوش‌نظر ادامه داد: برای پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائل هستیم اما سایپا هم جزو تیم‌های باشخصیت و حرفه‌ای فوتبال ایران است که سه قهرمانی را در کارنامه دارد. با توجه به پتانسیل بچه‌های ما جایگاه سایپا رتبه سیزدهمی لیگ برتر نیست و قطعا در نیم‌فصل دوم نتایجی متفاوت از دور رفت کسب می‌کنیم.

وی درباره میزان رضایت خود از نقل و انتقالات باشگاه سایپا توضیح داد: با توجه به شرایط بازار و قیمت‌هایی که در فوتبال ایران عجیب و غریب و بی‌سابقه بوده تا کنون از عملکرد خود رضایت داریم. البته رضایت کامل ما در روز 28 اسفند(روز پایانی نقل و انتقالات) مشخص خواهد شد. مسیر خود را پیش می‌رویم. تاکنون روح‌الله سیف‌الهی را جذب کرده‌ایم و می‌خواهیم باز هم تیم را تقویت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره پیشنهاد این باشگاه به کریم اسلامی گفت: درخواست کتبی خود را برای جذب اسلامی ارائه نکرده و این موضوع رسمی نشده است باشگاه سایپا تا زمانی که فصل نقل و انتقالات شروع نشد با هیچ بازیکنی صحبت نکرد زیرا همانگونه که خودمان دوست داریم تیم‌های دیگر به قرارداد سایپا با بازیکنانش احترام گذاشته و تا شروع رسمی نقل و انتقالات با بازیکن ما صحبت نکنند، به حریفان احترام گذاشتیم و تا قبل از نقل و انتقالات نیم‌فصل با اسلامی صحبت نکردیم.

خوش‌نظر تصریح کرد: در این مدت هم صحبت‌های شفاهی انجام شده و از اسلامی درخواست کردیم اگر دوست دارد به سایپا بیاید. همه ما ارادت قلبی به کریم داریم اما تصمیم نهایی با خودش است و اگر دلش بخواهد به تیم ما می‌آید.

وی درباره پیشنهاد باشگاه مس رفسنجان برای جذب محمدرضا سلیمانی گفت: این موضوع باید در کمیته فنی باشگاه سایپا بررسی شود و البته حرف اول و آخر درباره این پیشنهاد را ابراهیم صادقی می‌زند.

6641