عکس؛ امضا گرفتن مامور پلیس از مسی در سویا

عکس؛ امضا گرفتن مامور پلیس از مسی در سویا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به حدی محبوب است که حتی ماموران پلیس هم در حین انجام وظیفه نمی توانند جلوی خود را بگیرند و از این ستاره امضا می گیرند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا روز شنبه برای ادامه مسابقات لالیگا و بازی در ورزشگاه سانچزپیزخوان به سویا سفر کرد. بارسلونا با یک بازی بیشتر از سویا ، دو امتیاز بیشتر از تیم لوپتگی دارد و در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته است. بدون تردید تقابل بارسا و سویا مهمترین بازی این هفته لیگ اسپانیا است که فوتبالدوستان با هیجان منتظر مشخص شدن نتیجه این بازی هستند.

اخیرا ویدیوی جالبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد در زمان ورود بارسلونا به شهر سویا برای بازی لالیگا، یک مامور پلیس از لیونل مسی ستاره آرژانتینی می خواهد که به او امضا بدهد و عملا نمی تواند در مقابل محبوبیت این ستاره ایستادگی کند. مسی در هفته های اخیر با گلهایش سعی کرده که شروع فصل ناامیدکننده ای که داشته را جبران کند و به خودش بیاید و به خصوص در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل سویا و بازی برگشت مقابل پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، خیلی مهم است که لئو عملکرد درخشانی داشته باشد.

4125